06.12.2016 | Změna je život a pro naše infocentrum především v tom, že již nejsou dostupné evropské dotace na cestovní ruch. Přesto jsme v roce 2016 dokázali vytvořit nové věci, které jsme financovali skrze sponzory a jiné dobrodruhy.
Jedná se například o dotisk devíti aktualizovaných tematických brožurek o regionu, z nichž 4 byly navíc rozšířeny a obsahují tedy nové informace.Dále jsme rozšířili stránky www.metalovacesta.cz – nyní jsou dostupné v celkem devíti evropských jazycích. Naše snaha o získání dotace za účelem vylepšení našich služeb byla úspěšná i letos, i když v menším měřítku. Pro produkt Metalová cesta jsme nechali zmapovat přístupnost pro vozíčkáře. Celá trasa včetně té dětské je nyní přehledně popsána z hlediska bezbariérovosti, tedy překážek, které musejí překonat vozíčkáři, ale také např. rodiny s dítětem v kočárku apod.Toto mapování Metalové cesty bylo možné realizovat díky spolufinancování od firmy ŠKODA Auto, a. s. Projekt byl podpořen v rámci nově zavedené spolupráce města Mladá Boleslav.